Bibliotheek Roden gaat weer open op 14 augustus

Gepubliceerd op: 3 augustus 2023 14:30

Ten gevolge van de verbouwing is Bibliotheek Roden al enige tijd gesloten. Nog even geduld, we zijn bijna klaar! Op maandag 14 augustus zijn alle bezoekers weer van harte welkom in de nieuwe bibliotheek.

Om het heuglijke feit te vieren zullen de eerste 100 bezoekers een kleine attentie ontvangen. Ook zijn er kleurplaten voor alle kinderen. De ingekleurde tekeningen gaan we gebruiken om de nieuwe ruimte feestelijk te versieren.

Wie bekend is met de oude bieb zal haar niet meer terug herkennen. Het gebouw is grondig vernieuwd en aangevuld met vele voorzieningen. Zo komt er een Speelhoek voor de allerkleinsten en een Doe-meeplein waar je ondersteuning kunt krijgen bij het organiseren van je dagelijks leven.

In september komt daar ook een nieuwe koffiehoek bij, gerund door De Konditorei in Roden. Straks kun je daar genieten van een drankje met appelgebak of een broodje.

De openingstijden van Bibliotheek Roden worden als volgt:

Maandag t/m vrijdag: 11.00 – 17.00 uur
Donderdag: 11.00 – 20.00 uur
Zaterdag: 11.00 – 14.00 uur

De bibliotheek heeft een andere indeling gekregen waardoor de boeken op andere plekken staan. Kun je een titel niet vinden? De bibliotheekmedewerkers doen hun uiterste best om je te helpen zoeken.