Bibliotheek Roden verhuist terug naar de Heerestraat

Gepubliceerd op: 29 juni 2023 11:54

De grote verbouwing van de bibliotheeklocatie aan de Heerestraat is bijna klaar. Dat betekent dat Bibliotheek Roden binnenkort terugverhuist naar haar oude locatie.

De tijdelijke bibliotheeklocatie aan de Wilhelminastraat is op vrijdag 14 juli voor het laatst open. Vanaf maandag 14 augustus zijn bezoekers weer van harte welkom aan de Heerestraat.

De bibliotheek zal dus vier weken dicht zijn: van maandag 17 juli t/m zaterdag 12 augustus.

Terwijl de bibliotheek gesloten is, hoef je je geen zorgen te maken over te-laatboetes. Je mag je geleende boeken extra lang in huis houden. Ook kun je natuurlijk terecht in de andere bibliotheken in Drenthe, zoals Norg en Peize.

Meer informatie en updates over de verhuizing vind je op onze informatiepagina over de Hub