De BiebFabriek is weer begonnen!

Gepubliceerd op: 21 september 2023 13:06

Is jouw (klein)kind gek op bouwen, knutselen en uitproberen? Hij of zij hoeft zich niet te vervelen de komende periode, want de BiebFabriek draait weer op volle toeren. Voor alle ontdekkers tussen 8 en 12 jaar komen er weer leuke en leerzame workshops aan!

Digitale en technische vaardigheden zijn in de 21e eeuw belangrijker dan ooit tevoren. Bij de BiebFabriek maken kinderen spelenderwijs
kennis met deze waardevolle skills. Zo leren ze de wereld om zich heen begrijpen en ontdekken ze nieuwe interesses.

In de Bind bibliotheken gaan we aan de slag met allerlei toffe workshops. Je vindt ze op onze activiteitenagenda.

Bij deBiebFabriek zijn alle kinderen tussen 8 en 12 welkom. Een bibliotheeklidmaatschap is niet vereist en aan de activiteiten zijn geen kosten verbonden. Aanmelden vooraf is wel nodig.

Meer weten over de BiebFabriek, of meteen aanmelden? Neem een kijkje op BiebFabriek.nl!