Minibieb route Gemeente Borger-Odoorn

Gepubliceerd op: 26 april 2023 14:18

Lezen is leuk, leerzaam en ontspannend. Naast bibliotheken zijn er de laatste jaren ook in de gemeente Borger-Odoorn diverse minibiebs ontstaan. Om deze in kaart te brengen heeft een klein clubje eigenaren van minibiebs, bestaande uit Anita Kemper, Wendy Willems en Cockie Alberts samen met de bibliotheken besloten om een folder te laten maken met daarin alle minibiebs en biebs. Per slot van rekening willen we allemaal dat mensen lezen. De folder is voor inwoners en bezoekers van de gemeente Borger-Odoorn.

Het eerste exemplaar van de folder werd op donderdag 13 april om 15.00 uur aan wethouder Ankie Huijing van de gemeente Borger-Odoorn overhandigd in de bibliotheek Odoorn.

De folder zal vervolgens te vinden zijn in alle minibiebs en biebs in onze gemeente, bij hotels, campings en TIPs (toeristische informatie punten).