Nieuwsoverzicht Noordenveld

Resultaat 11 - 17 (van 17)

• Bibliotheek Roden gaat weer open op 14 augustus Bekijk details

3 augustus 2023

Ten gevolge van de verbouwing is Bibliotheek Roden al enige tijd gesloten. Nog even geduld, we zijn bijna klaar! Op maandag 14 augustus zijn alle bezoekers weer van harte welkom in de nieuwe bibliotheek.

• Bedenk een nieuwe naam voor de hub Roden en win een ballonvlucht! Bekijk details

13 juli 2023

De bouwactiviteiten in Roden zijn de laatste tijd niet te missen. Midden in Roden verschijnt een nieuwe bibliotheek én een hub. De hub wordt een herkenbare entree voor het dorp, waar iedereen welkom is. Hoe deze bijzondere locatie gaat heten? Dat bepaal jij!

• Bibliotheek Roden verhuist terug naar de Heerestraat Bekijk details

29 juni 2023

De grote verbouwing van de bibliotheeklocatie aan de Heerestraat is bijna klaar. Dat betekent dat Bibliotheek Roden binnenkort terugverhuist naar haar oude locatie.

• Extra lang lenen in de zomervakantie Bekijk details

30 mei 2023

Tijdens de vakantieperiode heb je alle tijd om je koffer leeg te lezen. Tussen 10 juli en 21 augustus wordt de uitleentermijn namelijk verlengd naar vier weken.

• Minibieb route Gemeente Borger-Odoorn Bekijk details

26 april 2023

Lezen is leuk, leerzaam en ontspannend. Naast bibliotheken zijn er de laatste jaren ook in de gemeente Borger-Odoorn diverse minibiebs ontstaan. Om deze in kaart te brengen heeft een klein clubje eigenaren van minibiebs, bestaande uit Anita Kemper, Wendy Willems en Cockie Alberts samen met de bibliotheken besloten om een folder te laten maken met daarin alle minibiebs en biebs. Per slot van rekening willen we allemaal dat mensen lezen. De folder is voor inwoners en bezoekers van de gemeente Borger-Odoorn.

• Provinciale Voorleeswedstrijden met opvallend hoog niveau Bekijk details

25 april 2023

Woensdag 19 april was de provinciale finale van de voorleeswedstrijden voor zowel basisonderwijs als de eerste klassen van het Voortgezet Onderwijs, Read2me in Podium Zuidhaege in Assen. Bij beide wedstrijden was er sprake van een opvallend hoog niveau van de voorlezers. De jury was zeer verrast en had een moeilijke opdracht.

• Open+ geeft Beilenaren de sleutel van de bibliotheek Bekijk details

25 april 2023

Vanaf donderdag 20 april heeft Bibliotheek Beilen een Open+ toegangsservice. Open+ biedt bibliotheekleden de mogelijkheid om de bibliotheek te bezoeken op de momenten dat het hen uitkomt.

Paginanavigatie